Скільки питань в тестуванні Google Ads?

Вам дається 75 хвилин для проходження кожного оцінювання під час сертифікації Google Ads. Ви можете очікувати побачити будь-де від 46 до 50 питань за оцінку.16 серп. 2023 р

Google пропонує різноманітні сертифікації з реклами, кожна з яких зосереджується на різних аспектах Google Ads. Ось розбивка поточних сертифікацій, включаючи кількість запитань, необхідний прохідний бал і час для складання іспиту: сертифікація реклами на основі штучного інтелекту. Іспит включає в себе 50 питань.

Переглядаючи запитання, я помітив, що багато з них були досить простими з точки зору перевірки класичних знань щодо мінус-слів, найкращих методів ефективної реклами, але стає складніше, якщо ви не заглибились у звіт про стратегію ставок, планувальник ефективності, керування кількома клієнтськими кампаніями, де знайти

75 хвилин Ви матимете 75 хвилин прийняти оцінку. Якщо ви не склали оцінювання, ви можете повторити його через день. Є таймер, який почне відлік, коли ви почнете оцінювання.');})();(function(){window.jsl.dh('QVW5ZoziA9-KkdUPoavvsAY__41','

Це показник якості, який Google видає вашим ключовим словам, і його можна побачити в інтерфейсі Google Ads. Показник якості ключового слова оцінюється за шкалою від 1 до 10, де 1 означає поганий і 10 бути чудовим. Ваша оцінка на рівні ключового слова розраховується на основі ефективності пошукових запитів, які точно відповідають вашому ключовому слову.

Яка тривалість іспиту Google Ads Certificate? Вам дано 75 хвилин щоб пройти кожне оцінювання під час сертифікації Google Ads. Ви можете очікувати від 46 до 50 запитань на оцінку.